2014-08-16

Blood DK másodszor

Azt hiszem, 2 bejegyzéssel előbb egy kicsit elhamarkodottan írtam le a blood DK-t (bár nem voltam róla nagyon lesújtó véleménnyel). MoP eleje óta nem játszottam ezzel a speccel, akkor is leginkább csak solozgattam vele instákat. A helyzet a következő:
A blood rúnákat nem csak bloodboillal lehet elhasználni, hanem a rune tap (mini shieldwall) és a soul reaper is ezt a rúnát igényli. Az előző írásomból kimaradt a Soul Reaper, pedig ez egy érdekes dolog. Scent of Bloodot stackel, ami +20% healt ad a következő death strike hatásához, per stack. Magyarán nem hogy nem csökkent, de talán kicsit nőtt is a spec bonyolultsága: válaszhatunk aoe sebzés (BB), death strike preemptív, stackelődő erősítése (SR) és a rövid shieldwall (RT) között. A death strike "vengeance" függése megmaradt, most ez tovább bonyolódik a SR által stackelt scent of blooddal - nos azt hiszem, ennek a specnek ezek miatt elég magas a skillcapje. Már Cata alatt is idegesítettek azok az emberek, akik szerint BDKval egyszerű a tankolás, mert csak görgeted az arcod a billentyűzeten - ez már akkor sem volt igaz. Egyrészt a sok aktív CD, másrészt a DS időzítése nagyon sokat adott hozzá ahhoz, hogy valaki jó DK tank-e vagy sem. Én nem voltam túl jó, a DS/perc maximalizálás jól ment, de az időzítés nem. Én legalább tudtam ezt magamról, de a fent említett véleményt hangoztató emberek sekélyes tudása bosszantó.
További bonyodalom, hogy az egyik lvl100as talent a Necrotic Plague, ami lecseréli mindkét diseaset: bármelyiket rakod fel, az necrotic plague-é változik. Ez egy stackelhető betegség, stackenként egyre többet sebez. Sajnos nem lehet görgetni DC/BB segítségével, ezt bizony meg kell újítani fél percenként. Ellenben elég sok extra runic powert fog generálni, ami több DC-> több rune regen -> több DS. Elgondolkodtató. Na ennyit a BDK sekélyességéről.
Tankoltam egy könnyebb instát Necrotic Plague nélküli specen és nem sok üres GCDm volt. Nincs ezzel a speccel semmi baj, hacsak az nem, hogy aki hülye, az nagyon puha tank lesz vele. Én maradok a hülyebiztosabb prot warriornál.

Nincsenek megjegyzések: