2010-12-31

Progress, UI, stb

6 boss van lent tegnap óta. Maloriak is meghalt, a pontos lista a wowprogressen. Eddig szerintem az Omnitron a legnehezebb boss, bár Maloriak is okozhat fejfájást ha az addok tankolása vagy az interrupt béna. Nálunk szerencsére nem volt az :)

Az UIm alakulgat, a tervtől több ponton is el kellett térnem.
  1. A chatlog bal felülre nem volt jó mert mindenféle tradeskill ablak kitakarta. Ezt valszeg meg lehetne oldani MoveAnything-gel vagy ilyesmi, de inkább lent hagytam.
  2. A klikkelős barra több dolog került, mint gondoltam, ezért az felkerült a bal felső sarokba, fadeouttal (ha nem egerezek rá, nem látszik). Viszont pár klikkelős dolgot jó ha látok, hol is van, hogy gyorsan tudjam klikkelni. Ezek kikerültek a player frame fölé.
  3. Sokat görcsöltem az unitframe megválasztásával, de végül a Shadowed Unitframes győzött. Sajnos ennek se túl jól testreszabható a buff/debuff filterelése, de legalább minden opció jól működik. Az istenített Pitbullal pl nem tudtam eltérő filtert megadni a playernek és a targetnek, ezért feleslegesen bonyolult filtereket kellett létrehozni, a debuff/buff kijelzés a target framen bugos volt, stb. SUF-nál sajnos whitelistelnem kell mindent amit a playeren látni akarok, így ha pl encounter specifikus dolog van akkor manuálisan kell hozzáadnom. Ez van, de legalább minden mást tud ami kell.
  4. Dominos action barból fontos dolog hiányzott: a standard vehicle UI használatának lehetősége. (vagy csak nem találtam, de az kb ugyanaz) Azt hiszem azt se tudtam megoldani vele, hogy mind control alatt a possess bar látsszon (mert ugye minden bar hidden). Emellett a Bartenderhez képest semmi pluszt nem tudott amire igényem lett volna, a Bartender viszont faszán be volt már lőve hogy shadowformból kijőve tudjak healelni, stb, szóval inkább nem konfigoltam be ezt is, hanem visszatértem Bartenderre.
  5. A CooldownTimer3 bugos mint a szemét, de mégis az a legfájóbb, hogy Archangel/Dark Archangel CDt nem mutat és nem is tudtam a luát meghackelni, hogy mutassa. Aki tud erre megoldást az sikítson.
Az UI most így néz ki. Még alakítgatom, azóta is picit változott már, de a minimalista design jegyében maradok. Disc spec, Magmaw:
Tervezek egy hosszabb postot a Cataclysm kiegről, "ahogy eddig látom" összefoglaló jelleggel. Tavasszal pedig el akarom indítani a magyar "ElitistJerks" projectemet. Addig sajnos nem nagyon lesz rá időm és erőm.
Mindenkinek BUÉK, meg ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések: